FORMALITATI NECESARE

Pasii pe care trebuie sa ii urmati pentru deschiderea unui cont client BT TRADE sunt urmatorii:

1. Cititi cu atentie Prezentarea serviciului BT TRADE pentru a va convinge de toate facilitatile pe care vi le ofera.
2. Urmati link-ul Client nou. Cititi cu atentie Termenii si conditiile de utilizare. Daca nu sunteti de acord cu acesti termeni, nu veti putea obtine un user si o parola pentru accesarea serviciului BT TRADE.
3. Completati Formularul online, in functie de tipul de cont corepunzator, pentru client nou. Datele din acest formular trebuie sa fie complete si corecte. Dupa completarea tuturor campurilor, cererea Dvs. va fi inregistrata in sistem.
4. Veti primi prin posta, la adresa mentionata in formularul online, Contractul si Cererea de deschidere de cont, pe care trebuie sa le completati, semnati/stampilati (in doua exemplare).
5. Dupa citirea, completarea si semnarea/stampilarea actelor, va rugam sa le trimiteti prin posta cu confirmare de primire (in doua exemplare), impreuna cu actele necesare deschiderii contului si cu dovada depunerii sumei de investit, la sediul BT CAPITAL PARTNERS S.A., sau le puteti aduce personal.
6. Deschiderea Contului clientului se va face numai dupa primirea actelor in original de catre BT CAPITAL PARTNERS S.A. si alimentarea contului cu suma de bani aferenta initializarii serviciului BT TRADE.
7. Pe adresa de e-mail mentionata in Formularul online, veti primi userul si parola de autentificare necesare accesarii si utilizarii serviciului BT TRADE.
8. La prima accesare a serviciului BT TRADE, va rugam sa schimbati parola de autentificare.
9. Veti primi la adresa comunicata in formularul online, cate un exemplar din Contract si Cererea de deschidere de cont completate, semnate si stampilate de catre BT CAPITAL PARTNERS S.A.

In cazul in care aveti nelamuriri in legatura cu deschiderea de cont, urmatoarea adresa de e-mail va sta la dispozitie: bt-trade@btcapitalpartners.ro.